Mijn Fluvius-portaal tijdelijk onbeschikbaar

Op 1 januari 2025 fuseren verschillende lokale besturen. Sommige gemeentes krijgen een nieuwe distributienetbeheerder en de namen van enkele distributienetbeheerders veranderen ook. 

Om dit allemaal in goede banen te leiden, past Fluvius de komende weken haar systemen aan met tijdelijke onbeschikbaarheid tot gevolg. Dit heeft impact voor zowel installateurs als elektro-retailers.

 

Meer info hierover vind je op Wat verandert er op 1 januari 2025? | Fluvius.

Aanmelding zonnepanelen

De  tegel “Groene Stroom” op mijn.fluvius.be is niet beschikbaar van 20/12/2024 t.e.m. 07/01/2025, waardoor het beheren en aanmelden van groenestroominstallaties in die periode niet mogelijk zal zijn.

Valt de deadline van een aanmelding in deze periode? Geen zorgen, Fluvius houdt rekening met deze onbeschikbaarheid bij het beoordelen van de aanmelding.


Terugbetaling kortingsbonnen

Elektro-retailers die de Fluvius-kortingsbonnen van 250 euro voor energiezuinige huishoudtoestellen aanvaarden, zullen in de periode van 16/12/2024 t.e.m. 06/01/2025 geen aanvragen tot terugbetaling kunnen indienen via mijnfluvius.be

Je kan in deze periode wel nog steeds bonnen reserveren via je persoonlijke URL.